19 aug. 2010

Veckan som gått...

Ni får ursäkta mig. Men jag har svårt att finna ord. Eller jag kanske inte vet vad jag ska berätta. Det händer inte så mycket. Jag jobbar, äter och sover...

Idag har jag öppet butiken igen. Tre dagar i veckan är alldeles för lite. Har redan fått höra, igen, att jag aldrig har öppet. Men nu kanske det är sant? Trots att det står klart o tydligt butikens öppettider förväntar alla sig att en butik har normala öppettider... Mån-Fre + Lör-Sön = alla dagar i veckan

Jag kan erkänna att jag inte gjort några storverk på jobbet men jag har gått igenom alla gamla kataloger, broschyrer, prover etc. Slängt! Det fanns gamla kataloger från 97-06. Jag hittade även en gammal IKEA katalog från 2004. Kul att titta i! Så fort det går tills en katalog ser gammalmodig ut...?! 12 stora svarta tunga sopsäckar blev det. Jag är nöjd;)

Tänk att jag älskar att organisera, röja o städa...

Jag svarar på mail. Mest mail från unga som vill praktisera, drömmer om jobb i modebranschen eller som vill starta eget klädmärke. Till alla er, det finns massor att läsa här på bloggen. LÄS!;) Kolla igenom etiketterna, arkiven... Men det finns inga genvägar, inga enkla recept, inga snabba råd... Lycka till med era drömmar!

Nästa vecka är sista veckan på rean...
Sen flyttar hösten in;)

Inga kommentarer: