24 sep. 2010

Det börjar likna nått...


Nu börjar det iallafall likna nått, jag kan visa upp för er. Nej, det är inte färdigsytt som ni ser, delarna sitter inte ihop...

Jag gör mönster, klipper o syr... Tiden i butiken bara flyger iväg! Tänk va fort tiden går när man har roligt;)

Så under denna fredagseftermiddag i butiken (i väntan på kunder) fortsätter jag sy bebiskläder...

PS: Jag tror jag börjar förstå nu: - Jag ska bli mamma!?! (att det är det som väntar efter att man är gravid... hi hi ...att kläderna jag syr är till mitt barn, MIN bebis;)
Svindlande underbara tankar...

4 kommentarer:

Emelie sa...

Jättefint! Hoppas att du börjar sälja barnkläder också! På internet gärna :)

Kram och trevlig helg!

Bella sa...

Tack!!!
Vi får se...

Problemet är väl att bebiskläder måste ha ett ganska billigt utpris?
Går det att tjäna några pengar?

Trevlig helg på dig med;)
Kram

Yo...la madrileña sa...

Hola,

Man kanske inte far fraga sant (för privat)...men hur skall du och pappan göra i framtiden? Skall ni fortsätta bo i olika länder?

¡Buen finde!

Saludos desde Madrid,
La Madrileña

Bella sa...

Buena pregunta!?!

Imorgon skriver jag ett inlägg då det är väldigt många som undrar... men vi vet faktiskt inte exakt. Men tillsammans, i samma land är tanken;)

Besos!