11 sep. 2010

Distansen börjar bli fööör lång...


I flyger reklam längs Spaniens stränder...

Min älskling har en ny facebookbild...
Hjärtat knyter sig när jag ser den, ser honom...
Jag saknar honom!!!;)

Jag känner honom så väl, varje millimeter..

Distansen börjar bli för lång. Snart 6 veckor sen vi sågs... (det är vår gräns)
Men troligen tar det, tyvärr, några veckor till innan han kan komma hit pga av de 3 olika pilotjobben han har just nu.

Tänk att han kommer få se mig, för första gången, med magen - Ska bli så kul att se hans reaktion - när verkligheten slår honom...

Jag tittade på gamla foton i förmiddags. Bilder från när vi träffades 1999 fram tills nu... Så häftigt att se hur vi har mognat. Förändrats. Va unga vi såg ut då! Bilder från Madrid. Från Barcelona. 11 år! Så mycket som hänt. Som lett oss till där vi är nu...
Väntandes på framtiden...

2 kommentarer:

Emma sa...

Jag är en blödig typ, märker jag nu Bella. Jag sitter och torkar lite tårar när jag läser om er och graviditeten. Nu när jag följt med ett tag. Du är jättevacker i magen -jag är så glad att du delar med dig lite. Hoppas att det blir liiite "vänta-barnblogg" iaf,jag är så nyfiken på allt. Grattis återigen. Livet blir bara bättre fr.o.m nu. Luktar lite mer bajs, men ändå;-) Det är historiskt. Ännu en liten svenskspanjor.... ska du ta reda på könet som en sann spanjorska?

Bella sa...

Tack;) Jag älskar magen, känslorna, förändringen... Har aldrig varit lyckligare!!!

Lite "vänta barn-blogg" blir det nog. Mina samtalsämnen, googlingar och allmänna tankar handlar bara om en enda sak så det är nog svårt att låta bli...

Ja, jag längtar till framtiden. Jag känner redan nu, känslan av att det här är historia. Vår historia. Det största som kommer att hända/har hänt oss två...

Ja, troligen;) I Sverige vill de ju inte berätta på UL:et i v. 18. Men jag tänkte önska mig ett 3D/4D i julklapp...och få reda på könet;)

Tack! Va gullig du är!!!
Kram