2 sep. 2010

en del dagar vore det bättre att...

stanna i sängen!

Huvudet dunkar, näsan rinner och jag fryser (trots sol o tjock tröja). Gårdagen spenderades i sängen med skräptv, jag försökte sova bort förkylningen, febern! Trodde nästan jag hade lyckats men nu märker jag att så kanske inte är fallet...

Jag har öppnat butiken iallafall. Sitter här. Trött. Hängig. Smått irriterat;) Jag vill bara att allt ska flyta idag. Inget behöver väl krångla. Just idag. Men jo, internet fungerar dåligt. Betalterminalen vill inte vakna till liv. Nån trevlig person har medvetet smutsat ner ett skyltfönster. Toaletten i butiken luktar apa, nått är fel? (hoppas inte hela butiken stinker...) Etc.

Som sagt.
En del dagar vore det kanske bättre att stanna i sängen...

PS. Hoppas jag inte skrämmer iväg kunder men detta positiva glädjeinlägg!?! Jag är alltid trevlig trots att jag inte är på topp...

Inga kommentarer: