16 sep. 2010

Jag erkänner...

Det är världens kick att få berätta att man är gravid/väntar barn!

Alla blir så glada, grattar och kramar. Alla är så gulliga, undrar hur man mår? -Bra, Jättebra! Jag är överlycklig;))) Många i vår närhet blir nog extra glada för ett lycko-besked då det senaste åren inte varit lätta...

Jag ska nog fortsätta med min lilla strategi, att berätta för några nya varje vecka, så man får en ny glädjekick av positiv energi...
Who´s next?

Ryktet sprider sig snabbt nu i den spanska släkten när mormor vet (vi har därför försökt hålla det hemligt för mormor så länge som möjligt)... så snart börjar nog grattis-hälsningarna trilla in därifrån;)

I Spanien är det många som berättar nyheten direkt när de gjort testet, inte alls som i Sverige där man brukar vänta, vi valde att vänta... De tar även, alltid, reda på könet, så jag får redan frågan om det är en pojke eller flicka...?

Detta skulle ju inte bli nån vänta barn-blogg, vad hände idag???
3 gravid-inlägg hi hi hi...
Oops!;)

3 kommentarer:

Emelie sa...

Vilken vecka är du i nu?

Kram Emelie

Bella sa...

Vecka 14;)
Så bebisen borde komma i mitten av mars...

Maria Agrell, Barcelona sa...

Kul. Stort grattis.