9 sep. 2010

Kapitel 11 - nästa steg...


En bild säger mer än tusen ord! eller?

Jag skulle nog kunna skriva en roman på temat, med alla tankar o funderingar... men inte här, på denna bloggen. Har bestämt mig att detta inte ska bli nån gravid/vänta barn-blogg;) Men snart börjar den växande magen bli svår att dölja för kunderna i butiken (och alla andra) och jag tänkte att ni, bloggläsare, också skulle få dela min och I:s glädje!

Nya drömmar, nya mål och förhoppningsvis (om några månader) en ny verklighet...
Jag väntar o längtar...

PS: Jag har inte fattat några stora beslut om varken SMiD eller butiken ännu... men allt som rör detta kommer jag naturligtvis att berätta för er!

8 kommentarer:

Frida sa...

Stort grattis till er!
Måste uppdatera oss om hur ni som par nu skall göra? Nyfiken som en tok då jag själv har distansförhållande i USA.

Bella sa...

@Frida:
Tack!;)))
Ja, det blir säkert några inlägg om vårt distansförhållande, att vänta barn med någon från ett annat land, spaniensvenska, tankar om språk och framtidsfunderingar...

Petra H sa...

Jättestort grattis igen! Det ska bli så spännande att följa kapitel 11 i ditt liv ;-) Vad ni bestämmer om framtiden, tvåspråkighet etc.
Stor kram!

Lina Z sa...

Jag är så glad för er skull! Kul att få följa här på bloggen också. :) Ska vi ses snart igen? Kram!

Basilika sa...

Grattis!

Emelie sa...

Wow, vad kul!! Jättegrattis till dig, eller till er rättare sagt! Helt underbart ju :). Det gör inget om det blir gravidsnack i bloggen tycker jag, det är bara kul!

Stor kram och all lycka till!

Åsa sa...

Grattis :o) spännande, Lycka till!

Bella sa...

Tack, tack och åter tack!!!
Det är så härligt med alla lyckönskningar...
;)))
Kram