11 sep. 2010

Välkommen till SMiD!


- Hej! (Här står jag o väntar på kunder...)

Jag brukar nästan aldrig visa bilder på mig själv (tittandes i kameran) här på bloggen men så idag, när jag har besök, tänkte jag att jag skulle visa er vem ni möter när ni kommer och hälsar på i min lilla butik. Mig!;)

Efter 17 bilder (snarare 30?) nöjer jag mig med den här. Undra varför man aldrig blir helt nöjd med bilder på sig själv? Jag tycker inte alls jag ser ut så här i verkligheten... Förvrängd självbild?

OBS! Fotografen var jätteduktig!;) Orkade med mig o mina självkritiska ögon...

Ha en skön helg allihopa!
Så syns/hörs vi nästa vecka...

1 kommentar:

Lulu sa...

Hej :D
Det var längesedan jag kikade in på din förra blogg. Jag fick en riktig "bloggtorks" period, och sysselsatte mig med massor annat. Hur går det med SMID? Ditt foto blev jättefint :D