29 okt. 2010

Copyright in the fashion industry...

3 kommentarer:

SOPHIE sa...

Hej, ja vad roligt! Pluggade du möjligtvis på IED? Jag gick Visual merchandiser samt stylist utbildningen där.

Mamma hittade flygplansmobilen i en liten bebisbutik på Linnégatan här i Sthlm, får återkomma med namn på butiken dock. När kommer eran bebbe då?

Bella sa...

Ja, fast i Madrid. Modedesign 2000-2003.

Jag har googlat och hittat en fin i en webbutik;)

Bebisen kommer i mitten på mars. Jag är i v. 20 nu...

SOPHIE sa...

Haha ja han är arkitekt! Gud va sjukt! :) säg nu inte att din mamma jobbar med barn för då dör jag! Dock så är min kille inte spanjor utan från el Salvador. Vi träffades i Bcn...
Ja det är en liten värld minsann ;)

Lycka till med graviditeten, halvvägs nu! Själv är jag sjukt less på att gå o vänta... :(