9 okt. 2010

Dagens funderingar...

I berättade för mig igår att han såg gravida, bebisar och barnvagnar överallt. Hela Göteborg var proppfullt!?! Jag funderade en stund och sen slog det mig att -JAG MED!

Är det kanske som när man har brustet hjärta och ser kärleksfulla par överallt?

Jag erkänner att jag har svårt att tänka på något annat. Jag lovade mig själv att jag INTE skulle bli sån. Att den här bloggen inte bara skulle handla om det. Men det är svårt! Mitt liv kretsar just nu kring min graviditet, bebisar, inköpslistor, planering, tankar och funderingar...

Jag försöker verkligen! Men till slut hamnar jag på gravidbloggar, bebisbloggar ändå. Googlar allt från barnvagnar till laga egen barnmat...

Leker hjärnan med mig? Spelar den mig ett spratt? Är det kanske meningen för att man ska förbereda sig?
Härligt men lite irriterande;) Jag har ju spenderat de senaste 15 åren med mode, kläder, design och sömnad som ENDA intresse...

Hoppas bara inte det går så långt att jag måste ändra bloggnamnet:
Backstage i bebisdjungeln? Backstage i graviditetsträsket? Backstage i...
NEJ!!!;))) ha ha ha...

Inga kommentarer: