23 okt. 2010

Tankar o funderingar...

Jag var så nervös inatt att jag knappt kunde sova. Var uppe och åt fil klockan 04.30... Satt där i köket. Mitt i natten. Med hjärtat fullt av kärlek. Hjärnan full av förväntan, funderingar och tankar. Jag önskar så. Att jag får hålla honom, min lille älskling, i mina armar. Född. Frisk. Välskapt. Levande...

Det kanske är svårt att förstå min plötsliga oro men det värsta som kan hända. Hände min vän, häromdagen...

Jag postade nyheten (för första gången) på FB igår. Att jag är gravid. Att det är en liten Daniel (efter I:s bror) i magen. Idag har jag läst kommentarer. Mail. Grattishälsningar. Skickat bilder på magen till mina tjejkompisar som inte bor i Göteborg...

Jag är långt borta från SMiD, butiken, bloggen i mina funderingar...
Livet kommer emellan!;)

Jag hoppas komma tillbaka nästa vecka med ny lust!

SMiDs Butik & Ateljé har öppet:
Tors: 12-18
Fre: 12-18
Lör: 11-15
Välkomna!

PS: Lördag i butiken: Det regnar. Det är kallt. Det är helgen innan löning...
Mmh. Behöver jag säga mer?

2 kommentarer:

emma sa...

Usch, den där oron känner jag till.

Men det kommer att gå bra! Lilla Dani

Fint, enkelt, internationellt och med en personlig imnebörd. Kunde inte blir bättre.

Bella sa...

Lille Dani har många skyddsänglar i himmelen;)

Namnet har varit bestämt sen många år...

Kram