8 okt. 2010

Dela butikslokal med SMiD?

Jag väntade mig större respons på mitt erbjudande om att dela min butikslokal på Vasaplatsen 10 i Gbg med en annan designer / egenföretagare (eller flera?) under 2011 när jag är mammaledig (fortsättningsvis om vi trivs och det fungerar)...

Men än så länge är det tyst.
Undra varför???

Jag tycker det är en WIN/WIN situation. Inga stora risker för DIG! Du får känna på hur det är att driva egen klädbutik. Du kan få igång försäljningen direkt till kund av dina egendesignade saker. Du kan använda min ateljédel med industrisymaskin, overlock etc. Designa och sy kläder/accessoarer/kuddar/barnkläder hela dagarna...

Testa att leva drömmen?!!
Mot en billig hyra...

Ingen???

PS: Detta kanske är första steget mot SMIDs affärsidé.
DRÖMMEN: Ett nytt Designtorget, Design House Sweden, Svensk Hemslöjd eller liknande med olika designers och egendesignade produkter...

Inga kommentarer: