22 okt. 2010

En liten spaniensvensk!

Det är en liten pojk i magen;)))

Jag har både känt och sett honom idag. Kittlande bubblor och en väldigt sprattlande liten krabat. Som inte ville fastna på bild...

Gaaahhh! Om allt går bra (toco madera/ta i trä) så kommer han till världen i mitten på mars. Min lille älskling. Vår lille Daniel. Dani!

Jag såg könet tydligt (mellan benen). Frågade.
Hon undrade om vi ville veta.
- Jaaaa!!!
- Du har rätt! Det är en liten pojk...
(hon kollade extra för att vara säker)


Jag är överlycklig!!! Han verkar må bra, lillen. Allt är som det ska!
Wow! Vilken fantastisk resa!!!

PS: Hur ska jag kunna koncentrera mig på nått (annat) idag?

1 kommentar:

Lina Z sa...

Åh vad roligt med en liten kille!!! :D Och ett jättefint namn, Daniel, mjukt och fint. Grattis till att det gick bra på UL!