2 okt. 2010

Lördag - Öppet 11-14

Nej, förkylningen vill inte ge sig. Men jag har ändå bestämt mig hålla öppet idag, lördag. Men "bara" 11-14...
Välkomna förbi!!!

Igår mådde jag riktigt dåligt framåt eftermiddagen och lekte en mental lek med mig själv. Jag har ju öppet butiken för kundernas skull så jag tänkte:
-Om det kommer in så och så många kunder den närmaste timmen så stannar jag, annars går jag hem...

Tänk att när man mår dåligt, är sjuk, är det enda man vill/tänker på är att bli frisk, må bättre...

Så nu väntar några lugna timmar i butiken, med lite blogghoppning för min del (om internet slutar krångla?)...

Sen blir det en "ta hand om mig själv"-helg med mycket sömn, film, soffliggande, hemma-spa, god hälsosam mat så jag blir frisk tills på måndag...

Ta hand om er!;)

Inga kommentarer: