8 okt. 2010

Vuxendrömmar...

Jag får en hel del mail från unga modedesign studerande som vill praktisera hos SMiD. Just nu passar det ju inte så bra då jag har öppet butiken så dagar i veckan samt inte kan/vill planera så långt fram i tiden pga av graviditeten...

Men jag brukar skicka några länkar till bloggen som kategorierna
"Råd till dig som vill starta eget klädmärke"
"SMiD- från idé till verklighet"
"Starta eget företag"
(Ni kan se alla olika kategorierna i högerspalten)

Det slår mig att min blogg har blivit en riktigt guldgruva med information (kolla även in min gamla blogg). Jag har, sedan jag började blogga 2006, varit med om en hel del när jag startat ett eget klädmärke, drivit butik etc. Det mesta har jag bloggat om. Det är spännande att gå tillbaka. Se hur jag brann för det jag har gjort, åstadkommit.

Tankarna. Funderingarna. Idéerna. Passionen. Lusten. Viljan. Kämparglädjen...

Men samtidigt så knyter sig hjärtat. Jag är inte henne längre...
Jag drömmer om helt andra saker nu:
Barn. Trygghet. Bostad. Fast inkomst.
Ett lugnare enklare liv?

Det märks att jag närmar mig 30... Jag börjar nog bli vuxen;)

Inga kommentarer: