15 nov. 2010

Ett steg närmare målet...

Mammaledighet!

Det är tidigt ännu, är ju några månader kvar så mycket kan förändras men... just nu, idag, verkar det som om jag kommer kunna vara mammaledig under 2011... (Jag kommer fortfarande vara den drivande personen bakom SMiD men jag kommer inte stå i SMiDs Butik & Ateljé.)

Jippi!!!;)))

PS: Jag berättar mer efter hand...

En ny (hemlig) produkt kommer in i butiken lagom till 2-årsfirandet!
Nyfikna? Kom förbi på lördag, 20 nov, mellan 11-16 eller kika in här på bloggen...

2 kommentarer:

Emma sa...

Later bra! *Nyfiken pa hur det löst sig!*

Bella sa...

Jag vågar inte riktigt hoppas ännu (låter för bra o lätt för att vara sant) men förhoppningsvis är det en bra deal för båda partena.

Kryptisk förklaring nedan:
Jag är mammaledig (men fortsätter tjäna pengar) - hon får en "gratis" butikslokal där hon säljer sina produkter + mina...
Det som är mitt är mitt, det som är hennes är hennes...