26 nov. 2010

nystart, omstart...

Så känns det som alla bitarna fallit på plats igen efter en intensiv rörig vecka... Om än utan lösning på mammaledigheten...

Intervjun gick jättebra. (Förhoppningsvis kommer artikeln nån gång i februari;) Intressant om företagande, entreprenörskap, ekonomi och driva eget! Tror att det kan bli en inspirerande artikel som inte bara berättar den ljusa, lyckade, solskens sidan av att driva eget företag. (Lite som här på bloggen...)

Shit, va jag är duktig på att prata;) Undra vem jag ärvt det ifrån? he he Pratade (oavbrutet?) i nästan 1½ timma...

Vet inte om alla skulle ha ställt upp på en sån intervju? Om det är "bra" reklam??? Men, ni som läser, vet att jag gärna berättar om den andra sidan... Försöker vara öppen o ärlig och beskriva verkligheten när man driver eget och inte bara drömvärlden!

Vi får se... Den kommer ju in lite sent (i graviditeten). Hoppas jag fortfarande har öppet butiken eller ha hittat nån som kan driva den när jag är mammaledig... Annars säljer jag ju iallafall mig själv;))) Man vet aldrig!

Fick lust igen att föreläsa. Berätta om mitt liv för andra som drömmer om att starta eget klädmärke. För att inspirera. Speciellt unga modestuderande...

Jag stängdes av en stund denna veckan. Behövde det.
Nu har jag startat om. Tryckt ner gaspedalen.
Nu kör vi, så det ryker...
Åt vilket håll vet jag inte riktigt än?

Inga kommentarer: