11 nov. 2010

SMiDs Butik fyller två år...

BILD: SMiDs Butik & Ateljé 1-årsfirande, Vasaplatsen 10, Göteborg

Min lilla klädbutik & syateljé fyller snart 2 år (shit, redan två år!!!). Det måste vi ju fira;)

Håller på att skapa en liten inbjudan. Till nästa helg. Lördagen den 20 november. Mellan 11-16...

Funderar på om jag ska göra som förra året... Med blåa ballonger utanför. Godis. Spansk CAVA!!! (inte till mig, dock;)

Kanske lite rabatt med. På SMiDs egendesignade klädkollektion. Det är alltid uppskattat!!!

Börjar bli lite ont om tid. Har så mycket annat för mig. Borde sätta upp en lapp på dörren till butiken (senast) nu på lördag...

Nästa vecka får jag lägga upp den här på bloggen, facebook, twitter etc... Man behöver ju inte OSA. Butiken är öppen som vanligt på lördagen (+ 1 extra timma). Det är ju bara att slinka förbi...

Inga kommentarer: