4 nov. 2010

SMiDs Butik - julkänslor...


Idag plockade jag fram julpyntningen i butiken. En stor vas fylld med kulor, julbelysning, stjärnor, hjärtan och några renar i svart o silver...

När jag var på stan häromdagen förvånades jag över julbelysningen på gatorna, julpyntförsäljningen etc. men det är ju (redan) november. Kunderna borde börja fundera på julklappar snart. Eller?

Hemma väntar jag nog till 1 december även om jag längtar efter mysiga adventljusstakar i fönstrena och mitt luciatåg av Lisa Larsson!;)

PS: Tänk att det är sista julen vi firar ensamma, jag o I, nästa jul har vi (förhoppningsvis) en liten grabb på 9-10 månader att ösa julklappar över...

UPDATE: Varje år köper jag inspirerande bokklappar till mig själv i julklapp. Har nån några bra inspirerande boktips?
Helst entreprenörskap, självbiografier, företagande, driva butik, marknadsföring, sociala medier, bebishandbok? Kolla gärna på länken där jag listat de senaste årens bokklappar...

Inga kommentarer: