19 nov. 2010

Uppdatering av läget...


Dagens lunch: På ateljébordet i butiken med symaskinerna som sällskap.

Gud vilken vecka, som inte är slut ännu. Ska jobba både lördag-söndag med;) Det är fullt upp på arkitektkontoret. Har varit där idag från 08.00- 11.30 och nu butiken från 12-18. Köpte med mig lite lunch (soppa o sallad) från Soppdax på Magasinsgatan på vägen hit. Bästa soppan i Göteborg!!!

Imorgon blir det 2-årsfirande. Måste köpa lite mer grejer ikväll. Lägga CAVAn på kylning. Blåsa ballonger. Städa butiken. Den nya produkten kommer och ska placeras. Tänkte försöka hinna börja sy mitt lapptäcke med... Blogga?

På söndag blir det halvdag på kontoret. Projektet jag gör en presentation för ska presenteras på måndag morgon...

Om det är lite tyst på bloggen så är det för att jag har fullt upp. Ska försöka (komma ihåg) ta bilder så jag kan visa er...

Det värsta är att jag har börjat känna av foglossningen...
Håller tummarna för att det inte ska bli värre!

Ikväll blir det soffläge framför tv:n;)

5 kommentarer:

Ivana sa...

Gattis till 2 årsdagen i förskott! Oroa dig inte för foglossningarna. Mina började redan i v. 10 och har varit milda hela tiden. Behöver inte alls förvärras.

Bella sa...

Tack;)
Jag hoppas på det. Jag hade så ont igår kväll att jag knappt kunde röra mig, det stack till i bäckenet. Idag är det bättre;)

Emma sa...

Samma för mig, de höll sig i schack. Men ta det extra lugnt ett tag för säkerhets skull.Om inte annat bara för att.

Lina Z sa...

Lyssna på kroppen och var försiktig nu när det är halt ute! Har man foglossning är det tyvärr lättare att skada sig... Och man vill ju inte att det ska bli kroniskt, så var extra rädd om dig även om det inte är så mycket. Själv överansträngde jag mig nog för min foglossning höll i sig ett år efter förlossningen, inte kul.
Prata gärna med barnmorskan och/eller en sjukgymnast redan nu, de kan ge råd om vad du ska göra och inte göra, för att undvika att det blir värre.

Hoppas ni hade trevligt på 2-årskalaset! :)

Bella sa...

Jag ska försöka ta det lugnt...
Ska prata med barnmorskan när jag ska dit om nån vecka. Vill verkligen inte att de ska bli värre. Jag är ju redan lite orolig pga min steloperade rygg men den gör iallafall inte ont (än så länge) men kan tänka mig att jag belastar höfterna annorlunda nu när jag är gravid...
Håller tummarna och ska vara rädd om mig. Tack för era gulliga kommentar, de värmer...