12 nov. 2010

Vad ska du göra i helgen?

Jag ska...
- Sy ett överkast till soffan.
- Sy sammet till hyllorna i butiken (för silversmyckena).
- Sy en liten barnvagnskudde (av gamla slitna jeans).
- Sy en babysling (har hittat instruktioner på internet o tänkte testa)
- Sy ett par knappar (flytta så de hamnar under bysten o inte mitt på magen)
Ja, det verkar bli en riktigt syhelg. Kul;)
- Ska träffa en vän. Prata gravid o bebissaker...
- Familjemiddag på fars dag.
- Tänkte hyra några filmer...
- Läsa boken som ligger på nattduksbordet...
- Fundera och bestämma mig angående butiken o mammaledigheten!

Söndagens städning?
Sysakerna kanske: Trådar, nålar, saxar, tyger etc

Ha en härlig helg allihopa!
Jag har öppet butiken som vanlig imorgon, lördag, mellan 11-15 sen blir det helg även för mig....

Inga kommentarer: