6 dec. 2010

Att jobba framför en fotograf...

Idag har en fotograf följt med mig några timmar: i butiken, när jag syr, i hemmaateljén där jag gör mönster, när jag skissar, bland alla mina tyger...

Skönt att jag "jobbade" på bilderna, inte behövde titta in i kameran. Det är så lätt att jag blir nervös och slänger på ett påklistrad överdrivet tillgjort flin...

Fick t.o.m en komplimang: att jag (jag?) var fotogenisk;) hi hi...

Nu är det bara att vänta tills i slutet på februari för att få se resultatet!
(Kommer troligen få läsa artikeln innan och godkänna: Spännande!)

PS: Slutet på februari. Oj, då kommer jag vara i vecka 36-37 eller så har han redan kommit, min lille Dani? Undra om jag kommer (kunna) ha öppet butiken? Hittat någon som kan driva den och jag vara mammaledig, om än bara några månader...
Vem ska ta emot alla kunder som läst om mig och SMiD???;)))
Time will tell...

Inga kommentarer: