21 dec. 2010

Dela SMiDs Butik med en annan designer...

Jag vågar inte ta ut segern i förskott. Men, nu är jag åter igen, ett steg närmare mammaledighet. Har precis träffat en av designerna som hörde av sig angående annonsen. Det känns bra, rätt. Magkänslan.

Jag ska fundera lite över julhelgerna. Så ska vi träffas igen i januari. Men. Jag tycker om att kvinnan har drivit sitt företag länge. Har ett eget klädmärke. Designar och syr själv. Har kunder. Kontakter. Vet vad det innebär att driva egen butik. Ja, vet vad hon ger sig in på...

Ett samarbete. Ganska fritt sådant. Vi delar på butikslokalen. Var och en är sin egen. Hon får fria tyglar med butiken, skyltfönster, inköp etc. Hon fortsätter sälja SMiDs produkter åt mig! Det som är hennes, hennes och det som är mitt, mitt.

Vi får se...

PS: Det är lite ovanligt för mig att inte vilja ha full kontroll. Inte vilja bestämma. Men. Det känns helt ointressant just nu. Jag vill bara ha min lille Dani, njuta av den här tiden, det närmaste året. Bo i Spanien tillsammans med I, när han jobbar. Njuta av min lilla familj.

3 kommentarer:

Charlotte sa...

Har du en nätbutik? Är intresserad av att få se vad du har att erbjuda, men bor i Stockholm.

Mvh
Charlotte

Bella sa...

Tyvärr! Man kan se ganska mycket av kläderna jag designar på hemsidan www.svenskdesign.eu
Jag säljer halsdukar och väskor via varunik.se
Titta i kategorierna smids butik eller direkt under etiketten t.ex. SMiDs väskor, accessoarer, veckans skyltfönster i etikettmolnet till höger i bloggen;)
Mvh,
Gabriella

Yo...la madrileña sa...

Hola,

Coolt! Hoppas det går vägen! Håller tummarna!

Saludos desde Madrid,
La Madrileña