20 dec. 2010

Julöppet i SMiDs Butik...

Måndag, bara några dagar kvar till julafton... Jag väntar på julklappsletande kunder i butiken. Tänkte sy lite mer bebissaker om jag har tid mellan kunder.

Min otroliga trötthet sitter kvar. Trots att jag sovit minst 9h/natt + 1-2h siesta. Min lille Dani kanske växer så det knakar för annars förstår jag inte vad det är med min kropp denna veckan. (Förutom att jag är gravid i 7-månaden!;)

Bara några dagar kvar, sen semester. Åh, va härligt. Har ju jobbat 6 dagar i veckan hela hösten + lite extra en del söndagar och kvällar...

Jag ska sova och vila för så här kan jag inte ha det. Eller? Jag är inte van att inte vara på topp. Full av energi. Men det är nog bara att vänja mig. Vid de kommande månadernas lugna zombielunk...

Förstår inte hur alla kvinnor som jobbar heltid på ett stressande ansträngande jobb sista tiden av graviditet orkar. WOW! Ni är värda ett pris! Jag har ju det ganska lugnt och kan välja lite själv hur och när jag jobbar...

PS: Pinsamt! Att detta är det enda jag har att berätta för er, att jag är trött och vill gå hem och vila... hi hi hi...

Inga kommentarer: