3 dec. 2010

Uppdatering av läget...

- IDOL genrep: Det var spännande att se hur en stor tv-inspelning fungerar. Häftigt jobb han har som är spindeln i nätet. Som kontrollerar allt och alla. Nått för mig;) Skillnad att höra idolerna IRL mot tv. Ska, för en gång skull, se programmet idag för att jämföra... (svenskarna är inte lätta att engagera, få klappa, jubla, skratta etc - TRÅKMÅNSAR!;)

NOTE TO SELF: Gå på fler konserter, stora tillställningar, musikaler, teater etc.

- Jag skriver en ny annons till GP. Tänkte sätta in den nästa helg. Ska försöka ändra lite i texten så den inte missförstås. Att jag vill vara mammaledig medan den andre personen bemannar butiken. Säljer sina och mina produkter. Gärna en designer med egendesignade produkter. Finns du?

- Jag skapade en liten hemmasnickrad julklappsreklamkampanj i förmiddags... Får se om den drar in fler julklappsletande kunder?!

- Organiserar en 10-års reunion (återträff studenten år 2000) för min textilklass på Fässberggymnasiet. Denna gången har vi fått ihop hälften. Kul att få höra vad alla har gjort de senaste 10 åren. Vad de jobbar med idag etc. Nästa vecka är det dags.

- Aj, aj, aj för foglossning, kramp i vaden, ischias, sammandragningar etc...
(Men ryggen mår bra, min stora oro - toco madera/ta i trä)

- Har sytt två snuttefiltar och en kudde till lille Dani. Tänkte sy om ett av mina satinlakan till honom med. Det är så mycket mjukare och gosigare än de barnlakan som finns att köpa.

- Jag har fått ett nytt smeknamn: BELLY = engelska: Mage

PS. Jag börjar själv tycka om inläggen "uppdatering av läget" precis som "dagens funderingar". Här kan jag snabbt skriva vad som händer med fåordiga utläggningar... Är det intressant? Kul?

Inga kommentarer: