13 jan. 2011

Dagens mage;)


Vecka 31 (30+4) I tog bilden för att visa den spanska släkten...

Jag börjar känna mig höggravid. Stor! Märker att många tittar på magen istället för på mig, tror kanske att jag ska föda imorgon men det är 9 veckor kvar... Jag mår fortfarande bra, sover någorlunda bra (kissepaus 3-5ggr/natt) och är inte så jättehungrig, hela tiden, längre...

Går fortfarande runt på Hemköp och köper en del saker som jag inte ätit sen jag varit liten bara för att få prova, känna smaken. Cravings!?! Vill smaka, NU!... men efter en bit eller två är jag, som tur, nöjd. (Smaken är aldrig som jag minns den)
Vågen står på +9kg

Det märks att det börjar bli trångt därinne och lille Danis sparkar känns allt hårdare... Jo, det är helt klart en liten pojk i magen. Han ville fortfarande inte vara med på bild (hade både armar o ben framför ansiktet) men det var ändå häftigt att få smygtitta på ansiktsdragen i 3D/4D...
tror han har min mun;)

PS: Vet inte om ni kan se skillnad på bilderna, men oj, vad jag växt under jul! Kan inte stänga min vinterjacka längre. Magen har blivit rundare, bredare... Här kan ni se dagens mage i vecka 27

4 kommentarer:

Lulu sa...

Oj! Vilken söt blivande mamma du är, fin mage :D

Emma sa...

Ja, jättefin! Jag blir så avis på din mage, min blev aldrig riktigt rund och fin. Nästa gång kanske? :-)
Tack för att du delar med dig, vet att du är lite skeptisk till att blotta för mycket personligt. Du är jättevacker och det är kul att se när du växer. Snart Är det dags!

Lina Z sa...

Vad fin du är! :) Jag hade också en sån där stor rund mage när jag väntade E, jag minns att jag kände mig som ett skepp på slutet... ;) Kram!

Bella sa...

Va gulliga ni är!!! Tack!!!!