22 jan. 2011

Internet, fix och städning...

Lördag. Tillbaka i butiken. Med internet. Har slitit mitt hår det senaste dagarna då internet fungerat kasst. Har klättrat på väggarna i butiken utan internet. Men så igår. Kom det nya modemet. 4G. Wow! Vilken skillnad;)
Så, nu kan jag blogga igen och blogghoppa runt hos alla er...

Jag känner mig riktigt duktig idag. Har både fixat i garderoben hemma. Till sist lagt undan alla kläder som jag inte längre får plats i. Insett fakta! Så nu har jag en minigarderob de kommande månaderna. Först som höggravid. Sen veckorna efter förlossningen då jag troligen kommer leva i myskläder... + gjort plats för I:s kläder samt gjort iordning smarta boxar för lille Danis kläder, blöjor, krämer etc.

Sen har jag tvättat skyltfönster, golv o hyllor i butiken. Jag drar mig för att göra det då jag känner av det några timmar senare (aj aj, för gravid ischias)... men idag, när jag stänger butiken, ska jag på gravidmassage så jag hoppas det hjälper...

Inga kommentarer: