5 feb. 2011

Det är INTE min vecka...

Idag när jag skulle öppna butiken hade någon spytt ner hela ytterdörren och rakt utanför entrén. Kul att börja dagen med att städa upp det. Not! Så nu sitter jag här, äcklad och krösmagad som jag är, och vill gå hem o duscha...

Jag försöker verkligen tänka positivt. Igår gick det väldigt bra då jag använde energin och nu är butiken och förrådet rensat och organiserat. Eftersom jag har haft ont i höften de senaste veckorna har jag inte tagit tag i det men ju längre jag väntar ju större och tröttare blir jag så det är skönt att få det gjort.

Varför är det alltid så. Att när nått går fel, går fler saker fel?

Så nu kommer veckans gnäll (förutom spyan och stölden): min pappa har trillat och slagit sig (blåslagen), min älskade lille bebis i magen sitter i sätesbjudning och jag oroar mig för att de ska behöva vända honom, I har fått reda på att en till nära släkting är svårt sjuk... Behöver jag fortsätta?

1 kommentar:

Alice sa...

Efter regn kommer solsken!
Men ush, vilken vecka!
Håller tummarna för att slutet på din vecka blir mkt bättre!
Din blogg är i alla fall väldigt bra : ) Hela tiden : )
/Alice