11 feb. 2011

Det närmar sig...

Gårdagen spenderades med trevligt underhållande sällskap i butiken. Vi pratade om allt mellan himmel och jord (Jo, allt från döden till att bo på landet) till mer praktiska saker angående butiken, kunder, produkter etc.

Det känns jättebra. Så skönt! Det börjar bli verkligare för mig - att jag kommer kunna vara mammaledig under 2011, som har varit de senaste månadernas mål! Att få vara tillsammans, alla tre, när Dani är liten...

Jag har lite smått panik att det går så fort, att jag kommer bli mamma om bara några veckor... I kommer hit om två(!) veckor och samma vecka slutar jag jobba.

Den 26 februari är sista lördagen jag kommer att ha öppet butiken innan Eliza tar över...

2 kommentarer:

Petra H sa...

Vad underbart!!! Ett stort grattis till att det äntligen löst sig med mammaledigheten, så glad för dig och I och lille Dani.
Kram

Bella sa...

Det känns sååå skönt! Nu väntar bara slutet av graviditeten, förlossningen... det börjar verkligen närma sig, det är svårt att förstå - att vi nu är så nära drömmen om att bli föräldrar...
Kram