22 feb. 2011

Gravidtankar - att försöka inte oroa sig...

Hemma från jobbet på arkitektkontoret. Jag försöker vila. Försöker vara lugn. Inte oroa mig. Inte tänka för mycket...

Fick se min lille Dani en snabbis bara för att kontrollera läget. Han mår bra men sitter fortfarande i säte. Det bokas ett vändningsförsök. När vet jag inte än. BM tyckte jag ska börja ställa in mig på planerat kejsarsnitt...

Jag hade för (151/95) högt blodtryck, spår av äggvita etc.
Måste gå dit igen på torsdag... havandeskapsförgiftning?

Min skoliosoperation journal hade inte kommit. Så nu har jag själv ringt, faxat, mailat och skrivit ett brev. Det är viktigt med tanke på ryggbedövning, anestesi etc...

Fick iallafall mitt moderskapsintyg, som jag ska skicka till försäkringskassan...

Man vill ju att allt ska vara normalt. Se bra ut. Vara som det ska, vara...
Men.

PS: Nu ska jag inta soffläge och se några härliga feelgood filmer...

1 kommentar:

Jenny sa...

Ta hand om dig. Tänker på dig. Kram. / Jenny