17 feb. 2011

SMiD säljs inte längre online...

via VarUnik.se. Jag och Sofia bakom VarUnik har bestämt oss att inte fortsätta vårt samarbete. Hon vill fokusera på inredningdesign.
Lycka till med VarUnik!

SMiDs Butik kommer inte längre vara återförsäljare till FIFIBAGS, Sofia hämtar upp sina handgjorda väskor idag!
Lycka till med Fifibags!

Jag har även bett flera av smyckesdesignerna vars silversmycken jag har sålt på kommission i SMiDs Butik att hämta upp dem...
Lycka till, till er med!

Jag försöker underlätta för min mor under min mammaledighet i Spanien. Att driva saker på distans är aldrig lätt speciellt om man ska skicka produkter, fakturor etc. Det känns lite jobbigt men som rätt beslut...

ELIZA kommer driva SMiDs Butik under min mammaledighet. Hon står i SMiDs Butik fr.o.m 3 mars. Här hittar ni hennes hemsida Atelje Eliza Design. Jag kommer länka till henne både via SMiDs hemsida www.svenskdesign.eu och här på bloggen.

PS: Onsdagen den 2 mars mellan kl. 17 - 20 kommer SMiDs Butik vara öppen för inbjudna kunder och er bloggläsare med specialerbjudanden;)
Välkomna!!!

1 kommentar:

Tess : Istla.se sa...

Blir mycket förändringar nu ju =) Men tror det kommer gå lika bra ändå. Mammaledig i Spanien lät inte fel.