23 feb. 2011

www.svenskdesign.eu



Nu har jag fixat och ändrat lite på SMiDs hemsida, så skönt (o billigt) att kunna göra det alldeles själv med publiceringsverktyget Joomla!

Jag har t.ex. lagt till en extra länk direkt hit till bloggen via huvudmenyn - SMiDs logga i högerhörnet (se bild ovan). Då en del besökare inte verkar förstå att "Backstage i Modebranschen" är min blogg;)

Jag bestämde mig till slut för att inte skriva om mammaledigheten på hemsidan. Då jag fortfarande vill att hemside-besökarna ska komma till SMiDs Butik på Vasaplatsen 10 i Göteborg, vare sig det är jag eller Eliza som står där och möter kunderna...

UPDATE: Tänk att jag fixade med hemsidan och postade detta inlägget bara nån timma innan vattnet gick och att lille Dani föddes några timmar senare den 23 februari...

Inga kommentarer: