13 mars 2011

fem timmar senare...


Veckans skyltfönster med artikeln om mig o SMiD...

SMiDs "sida" av butiken...

Ett telefonsamtal och fyra timmars slit (med en kropp som inte riktigt orkar med)... Mamma fick följa med och hjälpa mig!

Jag förstår fortfarande inte men klumpen i magen och den obehagliga känslan är iallafall borta...

Jag är väluppfostrad med: Behandla andra som du vill bli behandlad själv! I detta fallet mer passande: Behandla andras produkter som du vill att de ska behandla dina... ?

Nej, nu ska jag gå och sova siesta med min underbara älskade son!

PS: Jag frågade min mamma när min tur ska vända? De senaste veckorna har verkligen allt som kunnat gå fel, gått fel (förutom lille Dani!) och hon svarade att du har väl haft världens tur. Det hade kunnat gå hur illa som helst. Du måste ha många skyddsänglar!

Jag tänker: Claro que sí: mis, I:s y Danis - ángeles de la guarda...

1 kommentar:

rino sa...

bra att du tog tag i det och kul att se bilder från butiken!