10 mars 2011

Travelevers - att resa jorden runt...


Min blonda blåögda syster blev turistattraktionen bland de inhemska...

Jag postade en länk till min systers jorden runt reseblogg - TRAVELEVERS för några månader sedan. Nu lider den halvårs långa resan mot sitt slut och hon skriver till mig från en varm och solig strand på Malaysia. Jag är inte alls avundsjuk;) - strand, sol, bad, värme...

Det senaste blogginlägget är från Indien och jag skrattar högt åt hur lite "Bella" Indien verkar vara. Nej, det är nog inget för krösmagade, kontroll- och städfreaket mig! TOKYO verkar mer mig!

Eftersom jag inte uppdaterar så ofta länkar jag till TRAVELEVERS around the world så kan ni läsa om min syster och hennes spanske killes jorden runt äventyr...

2 kommentarer:

Yo...la madrileña sa...

Nämen, vad händer i er familj? Är alla ihop med spanjorer eller?! :-)

Saludos,
La Madrileña

Bella sa...

hi hi... så går det när man köper hus i Spanien och låter sina svenska tonåriga flickor gå ut på nätterna;)