29 mars 2011

Vårkänslor...


Små söta virkade flygplan hänger ovanför Dani...

Igår tog vi en lång barnvagnspromenad i vårsolen. Köpte take away kaffe (i mitt fall varm choklad), satte oss på en parkbänk med lille Dani sovandes i vagnen och bara njöt. Av solen, av den friska luften (jag har knappt varit ute på en och en halv månad), av vårkänslorna...

Va mysigt det kommer bli när det blir vår och vi kan göra det här nästan varje dag. Än så länge vill jag inte ta med Dani in i några butiker, på caféer etc. så jag längtar efter att uteserveringarna kommer på plats. Det borde bara vara nån vecka kvar (1 april?)...

Vilka härliga efterlängtade vårkänslor!!!

PS. Tyvärr haltar jag fortfarande. Så det går inte så fort. Har ont i höften efter att ha snedbelastat pga av smärtan i ärret. Ischias?

Inga kommentarer: