25 apr. 2011

Mammatankar - bebisfoton online...?


I fortsättningen får det nog bli mest miljöbilder... Här I och vagnen!

Vi tar självklart massor av foton på lille Dani. Jag är ju självklart så stolt att jag vill visa dem för alla. Men. Internet skrämmer mig. Jag har flera gånger funderat på att ta bort de publicerade fotona men inser att när de väl är publicerade är det väl redan för sent...?

Jag tittar lite på andra mammabloggar. Kända människor eller stora bloggare och de visar inte bebisens ansikte... Det kanske är nått för mig. Jag vill så gärna visa men ångrar mig efteråt. Men sen tycker jag själv att det roliga är att få se ansiktet. Svårt?!!

En del av er (nyfikna?) bloggläsare har fått privata mail med bilder. Jag tänkte göra mailutskick till familj, vänner med några månaders mellanrum. Men inga bilder på facebook. Inga fler ansiktsbilder på bloggen (sorry!)...

PS: Får be I att fota mig till "bloggfotona"...

UPDATE: SI! Jag kommer fortsätta blogga från Spanien. Tycker det är kul att kunna "spara" mina tankar via bloggen. Lite därför funderar jag på bilder och foton här på bloggen för det blir ju roligare för er med bilder (Speciellt från Spanien) men jag vill inte publicera för många på Dani. Så - miljöbilder blir ett mellanting...

Inga kommentarer: