22 apr. 2011

Mammatankar - Gravid- och bebisbloggar...

Jag har flera gravid- & bebisbloggar på min ”bloggar jag följer lista” nere i högerspalten. Tänk att man blir helt uppslukad av mammalivet. Jag pratar knappt om något annat. Ingenting annat är viktigt. T.o.m min älskade klädbutik har jag (nästan) glömt...

Ebba von sydow, När du inte orkar ringa en vän, Fashion is important but its not everything, Rena Rama Grekiskan, SMÄM, Matilda Salmen, UnderbaraClara, Drömma = fashion + vintage, Cecilia Blankens, Karin Jidhe...

...sen har jag några gravidbloggar/ barnbloggar: Columbus Lögn, A.M.O, Written by, Parislisa, Att vara någons fru, Skapa din egen lycka, En bulle i ugnen, A beautiful living, By Jo with love, bymom...

Som en tjejkompis (nybliven mamma) skrev: Aaahhh!!! Härligt att få ösa ur sig lite mammagrejer! :) Stackars andra som får tugga i sig det ibland. Jag KAN och vill prata om annat också, men livet har bytt fokus. Helt ok med mig, allt har sin tid...

Tipsa mig gärna om fler gravid- och bebisbloggar, även din egna!:)

2 kommentarer:

marika sa...

Hej,

kul att du gillar följa min blogg, jag gillar nämigen följa din!!

glad påsk på er!!
kram

Maja Hurtigh sa...

Oj, tack för alla nya fina tips! :)

Själv följer jag dessa bloggar frekvent:

Johannaty, Dianasblogg och Josieswall.

Dom är helt fantastiska och underbara allihopa! Nu ska jag frossa i att kolla upp alla tips du gett.