12 maj 2011

Jag tar en sovpaus...

Eftersom det är väldigt tyst och kommer troligen vara ganska lugnt på bloggen några dagar kan ni gärna läsa andra mammabloggar så länge:

GODA (mamma)RÅD ÄR DYRA hos EmmaSofia: Det ditt barn behöver är kärlek, omtanke, uppmärksamhet och respekt...

Eller Ebba von Sydow - Vi är ju så olika! om att eftersom vi är olika som människor kommer vi även vara olika som mammor... Jag tror man vet bäst själv!

Förvånad blev jag att jag missat att Hotspot-Karolina oxå blivit mamma. Har följt hennes modeblogg i flera år... Hon skriver fortfarande mest om mode - Undra när jag ska sluta BARA skriva mammatankar...

Ja, som ni redan vet finns en hel hög mammabloggar nere under "Bloggar jag följer..." så följ gärna dem så länge så håller vi tummarna för att Dani vänder tillbaka dygnet (långa dagliga vagnpromenader är inte bara positivt)...

Inga kommentarer: