7 maj 2011

Mammatankar - så sprack bebisbubblan...

Att få barn är tröttsamt, jobbigt, slitsamt, påfrestande, kämpigt, krävande, prövande, oroande, dyrt... och alldeles alldeles underbart!

Aldrig har jag kännt en så villkorslös kärlek. Dani är mitt allt! Skulle göra vad som helst för honom...

Men jag vet ärligt talat inte om vi, jag och I, klarar oss ur det här som ett par. En spricka i den till synes perfekta fasaden.

UPDATE: Va söta ni är. Tack!
När man nått botten kan det väl bara gå uppåt? Sömn är bästa botemedlet mot det mesta just nu, så för Danis skull sover vi...

5 kommentarer:

Emelie sa...

Usch Bella det gör mig ledsen att läsa. Jag hoppas verkligen att det inte är så allvarligt som det låter. Nog är det livets största omställning att få barn och jag kan tänka mig att det är ytterst påfrestande för parförhållandet så någonstans måste man väl bara lita på det man en gång lovade varandra och stå ut i vardagen och i det att man inte längre är så nära varandra som man brukar, att en annan perosn tagit platsen närmast hjärtat. Jag tror att det blir bättre sen, jag hoppas och måste tro det.

Kram

Lisa sa...

Men vannen, det dar lat inget bra. Kan tanka mig att det ar riktigt tufft i borjan med allt nytt och dessutom enorm somnbrist pa det. Men ni klarar det har! Och snart ar ni pa vag till Spanien!

Massor med kramar Lisa

Bella sa...

Va söta ni är!

Att få barn. Att bli föräldrar. Att bo hemma hos mina föräldrar. Att vara tillsammans 24/7. Sömnbrist - Jag hoppas också att i Spanien förändras allt och vi tar oss ur denna dimma, tillsammans...

Anonym sa...

men vad tråkigt att höra, hoppas att det löser sig!

Emma sa...

Oj, oj -det hoppas jag också! Har inte haft mycket tid att läsa bloggar den senaste veckan och när jag fick syn på detta blev jag orolig. Tack för att du delar med dig och jag hoppas att det ska kännas bättre! Men det Är som du skriver - bäst att vänta med stora beslut tills ni fått sömn i era kroppar. KRAM