16 juni 2011

Vardagsminnen...


Sa här spenderar vi dagarna, i skuggan pa terassen...

Dani sover 8h i sträck, vaknar vid 6-tiden, äter o somnar om vid br´stet. En del dagar somnar jag inte om utan smyger upp och ser solen ga upp. Som jag brukade góra innan jag gick o la mig - När vi varit ute hela natten... Sa livet förändrats!

Jag börjar vänja mig att sitta kvar i bilen när I handlar - att amma i min bil är ett minne jag aldrig trodde jag skulle ha. I motsats till fiesta-minnena...

I har lagat paella för första gangen efter mostern recept: Kött o kycklingpaella. Vi slickar tallrickarna...

Jag hittar mina gamla barnböcker och de ska bli sa mysigt att läsa de för Dani. Jag har sparat 2 flyttlador av mina barnleksaker, gosedjur o böcker. Det är jag glad för nu, när jag fatt barn.....

Inga kommentarer: