3 okt. 2011

Hur tänkte jag?


En del dagar undrar jag hur jag tänkte när jag valde att åka hem tidigare...

Varmt, medelhavet, solsken, blå himmel, blommande blommor...

Citronträdets citroner är nog gula nu...

Jag o Dani på kvällspromenad i solnedgång...

Jag tittar igenom sommarens alla bilder. Så stor Dani blivit. Så mycket han utvecklats. Så lugnt, skönt o härligt vi haft det, trots sömnproblem. Myggor!

Jag håller på och skapar ett familjefotoalbum. Ja, ett riktigt gammaldags med framkallade foton. Det första, år 2011. Dani föds - Vi blir en familj.

2 kommentarer:

Patricia sa...

Hej! Grattis till din bebis. Jag bodde också i Spanien när jag pluggade design i IED. Ser att du, som 100 av svenskarna jag lärde känna i skolan har flyttat tillbaka... Jag driver också mitt företag i Sverige och utomlands men tänker i framtiden flytta tillbaka till Spanien. Är det nått ni planerar eller är ni nöjda med det svenska "lugna livet"? Lycka till med allt! Hälsningar / Patricia

Nicky sa...

Undrebara bilder! XO