20 nov. 2011

Tillbakablick i bloggarkiven...

Jag går tillbaka i arkiven på bloggen. På min gamla blogg läser jag om önskan att visa upp mig för världen (nov 2006), ett blogginlägg som kommenterades av Fresh Fish grundaren Davoodi som tyckte att jag skulle söka. Sagt o gjort. I maj året därpå ställde jag ut SMiDs första kollektion.

I november 2007 har jag fått en plats på modemässan CIFF på Bella Center i Köpenhamn för SMiD och börjar planera. SMiD är även med i Habit!

I november 2008 öppnade jag efter flera månaders renovering min klädbutik SMiD på Vasaplatsen 10 i Göteborg. Har nästan glömt de där månaderna av renoveringsproblem med en sliten vacker butikslokal...

I november 2009 hade jag en jätteduktig praktikant, butiken firade 1 år och jag och I började prata om "framtiden"...

I november 2010 växer magen, jag planerar för att kunna vara mammaledig, jobbar extra på arktitektkontoret och syr lappstäcke o barnkläder på fritiden...

November 2011: Jag skriver CV och funderar över de senaste åren om egenföretagare, bergodalsbaneresan. Så mycket jag lärt mig. Så mycket jag gjort. Så jag har utvecklats. Förändrats. Blivit vuxen (t.o.m mamma!)...

Jag kan inte låta bli att fundera över de kommande 5 åren. Framtiden!

Inga kommentarer: