11 dec. 2011

Jag har inga ord kvar...

...ingen lust att dela med mig av vardagslivet. I, jag o Dani, min lilla familj lever bebisliv. Rutinerna sitter. Dagarna ser mer eller mindre likadana ut. Jag mår bättre än jag gjort på länge. Lugnt lycklig! Får sova flera timmar i sträck varje natt. Har tid att äta, duscha, kolla mailen, läsa en bok...

Men blogga?

Är det nått ni undrar över, funderar på - fråga så svarar jag. Kanske är det lättare att komma igång igen, tillbaka då...

Två veckor till julafton. En stor perfekt disneyjulgran står redan klädd i vardagsrummet. Adventljusen lyser i varje fönster. Några paket till Dani är inköpta. Familjen kommer samlas. Idag tänkte vi besöka några julmarknader och insupa atmosfären...

Jag låter funderingarna, tankar och idéerna kring butiken stå med pause-knappen intryckt så länge. Tills jag bestämt mig. Till jag vet. Tills avtalet går ut och jag - ensam i butiken - städar, fixar och (kanske) kan börja om på nytt...

2012.

4 kommentarer:

Spanienfrugan sa...

Hej!

Vad roligt att du hittade in på min blogg :) Och jag ser att du också bott i Spanien! Din kille ser allts lite spanskt ut med stämmer det? Vilken söt liten familj ni ser ut att vara :)

Spanienfrugan sa...

Åtta år i Spanien alltså, det var inte illa :) Vad härligt det låter med ett sommarhus att återvända till när man vill! Då har ni en rätt liten knodd där hemma än så länge då. Myyysigt!

Emma sa...

Jag känner samma sak...kommer nog igång snart igen. Hur funkar det för I att vara i Sverige? Trivs/ anpassar han sig okej? Var blir kulturkrocken som störst?

Emmi - pysslar och designar sa...

förstår hur det kan kännas.
jag har haft stor nytta av din blogg då jag själv vill starta ett eget företag, först krävs 3 år till på en designhögskola men efter det!
det har varit väldigt intressant och givande att läsa om hur du skapat ditt klädmärke från början!

håller du på med något nytt just nu?

kram