21 jan. 2012

BloggSHOP - silversmycken...


Ringar i äkta silver 925 skapade av silversmed 750kr/st




Örhängen 900:-/st Unika silversmycken skapade av min argentinska vännina. De två nedre är mörkblått plexiglas...

Halva priset, 50%, om du är bloggläsare (och tipsar dina läsare om min bloggshop;) Om du är intresserad, maila mig: info (at) svenskdesign.eu

PS: Snön öser ner i Göteborg. Jag känner förändringens vindar, det pirrar lite härligt i magen. Som det brukar göra när man (vågar) ta steget. Mot det okända. Mot framtiden.

Dani somnade tidigt igår och vi fick en lugn middag. Vi pratade framtiden. Jobb. Lägenhet. Jag fylldes med idéer, tankar och hopp. Om en framtid i Sverige. Tillsammans.

Jag forsätter stryka saker från min dåliga samvetes lista (20 punkter har blivit 10) och känner verkligen hur jag lättar. Det fungerar. Det får mig att må bättre...

Hoppas ni får en mysig snöig helg!

Inga kommentarer: