20 jan. 2012

Första steget i fel riktning...

eller rätt, beroende på hur man ser på det...


Jag har även lagt ut 7 for all Mankind jeansen. För wow-priset 1200kr/st. . Skynda och fynda!

7 for all Mankind jeans. Seven. Amerikanska märkesjeans original. Nya oanvända. Klassisk femficksmodell dragkedjegylf. Stretch Denim 98% cotton 2 % elasthan/spandex

- BootCut our original fit, färg NYD (mörkblå) med orange söm st. 25, 27, 28, 31

- BootCut our original fit, färg MNE (ljusblå tvätt) med orange söm st. 27

- Roxanne classis skinny with a higher waist, färg NOI (svart- ej tvätt) svart söm. st. 26, 27, 29 OBS! 60% cotton 40% polyester

- Roxanne classic skinny färg SOU (mörkmörkblå), grå sömmar st. 30

- Straight färg NYD (mörkblå) beiga sömmar, st. 31

- Straight färg NRI (utan tvätt) orange söm
st. 25, 26, 28, 29.

1200kr / st (tidigare 2400:-)

Ja, det är dessa jag har kvar. Jag har köpt st.27 till mig själv;)

Hör av dig på info (at) svenskdesign.eu om du är intresserad så mailar jag bilder på "din" modell...

Jag startar en ny kategori på bloggen, BLOGGSHOP, där jag lägger ut saker till försäljning. Köper gör du genom att maila mig på info (at) svenskdesign.eu så skickar jag mer info hur du betalar. Du kan även ringa mig, min mobil står på SMiDs hemsida www.svenskdesign.eu

Vill du prova eller titta på produkterna IRL kom förbi SMiDs Butik på Vasaplatsen 10 i Göteborg tors-fre 12-18, lör 11-15.

PS. Då börjar jag fota, ska även gå igenom min bildmapp i datorn...

Inga kommentarer: