15 mars 2012

"Jag litar på att livet tar mig dit jag ska..."

Får jag bara skrika rakt ut? Dansa ett varv? Hoppa runt av glädje?

Minns ni vad jag skrev förra veckan om ödet. Om att en del saker bara verkar "skrivna".

Jag har varit nervös. Haft en härligt pirrande känsla av att något var på gång. Kännt det på mig. Men man är ju aldrig säker. Man vet ju inte förrän det är klart. Än så länge vågar jag inte ta ut segern. Det är fortfarande mycket kvar... men inombords hoppar och studsar jag runt av glädje!

En del dagar, veckor kommer man minnas. Denna är en sådan. Tre glädjebesked till mig + 1 extra. Alla förändringarna på en gång. Alla med samma datum.

Då måste det väl vara meningen?


PS. Jag har tagit bort en hudförändring och hoppas nu på ett positiv besked där med. Att låta bli att bära, lyfta Dani är inte det lättaste men jag har ju redan en hel hög (större) ärr så det är väl inte hela världen...

3 kommentarer:

Emma sa...

SPÄNNANDE Bella!

Emelie sa...

Så himla roligt Bella. Det låter verkligen som att det går åt rätt håll nu med allting. Grattis till lägenheten och kanske jobb då med?

Håller tummarna för det där med huden också.

Kram och lycka till med allt det nya!

Eva sa...

Håller tummarna här!

Jag beställde namnetiketter från Nordicprint.se Valfri text. Jag tog både klister och påstrykningsbara.