12 apr. 2012

UTFÖRSÄLJNING - Butiken upphör...



Jag fick jobbet! Kan knappt tro det är sant. Att alla mina drömmar gått i uppfyllelse under de senaste veckorna. Framtiden ser ut som jag planerat.

Så nu säljer jag ut ALLT till 30 - 70% under majmånad.
SMiD väskor 500:-/st.
7 for all mankind till 50%.
Halsdukar o sjalar 50%.
SMiD kollektion 30 - 50%.
Smycken, halsband, örhängen 50%
Gosedjur, böcker, minidesignstolar etc. 50%.

STOR UTFÖRSÄLJNING i SMiDs Butik på VASAPLATSEN 10 i Göteborg.
Jag kommer finnas i butiken på lördagar mellan 11-15.
Kom förbi o prata med mig, få lite extra rabatt...


Jag har gjort en bok av bloggarkivens mammatankar till Dani via Blogg till Bok så beroende på hur jag tycker den blir kanske jag gör nått liknande med resten av bloggen...

Så länge låter jag bloggen ligga vilande här.

10 kommentarer:

Tess - Istla.se sa...

Stort grattis till dig =)

Emma sa...

Välförtjänt!

Spanienfrugan sa...

Grattis! Men tråkigt att bloggen blir vilande :( Hoppas livet blir som du önskar framöver.

Jenny sa...

Supergrattis! Ibland bara funkar det :). Ledsamt att det inte blev mera butik, men nytt är inte fel. Massa lycka till! /Jenny

Lisa sa...

Stort grattis! Maste verkligen kannas underbart. Lycka till med nya kapitlet.

Bella sa...

Tack så jättemycket allihopa! Det värmer verkligen att jag har hittat så fina vänner genom bloggen.

Nu åker vi till Barcelona och visar upp lillen för spanska släktingarna innan det nya kapitlet börjar med flytt, nytt jobb och butiken på lördagar...

Dagisplats har Dani också fått så bättre än så här kan det inte bli!!!
KRAM

Spanienfrugan sa...

Stort tack till gratulationen av vår lilla dotter. Ja, tänk att det var en liten Lia som gömde sig där inne hela tiden. Fantastiskt! Vi är så stolta och glada för denna lugna och fina tjej. Det skall bli så roligt att följa henne genom livet.

Stor kram!gynwner

Anonym sa...

Var har du fått jobb nånstans? Stort grattis! Hittade din blogg för ett tag sen av en ren slump, jätteroligt att läsa sin gamla inlägg & din resa!

L. sa...

Var har du fått jobb nånstans? Stort grattis! Började läsa dn blogg för ett tag sen. Jätteroligt att läsa om din resa genom liver och kolla igenom gamla inlägg!

Alexandra sa...

lycka till m allt nu! Stora kramar och fortsätt gärna hälsa på i min blogg i framtiden!

kram igen och puss till lillen!